اطلاعات سنگ ایران|سنگ ساختمانی, سنگبری, صنایع, ماشین سازی, فروشگاه, انبار, سایت سنگ, مرمریت, تراورتن, مرمر, گرانیت
  • خانه
  • سنگ
    • سنگ مرمریت
    • سنگ گرانیت
    • سنگ تراورتن
    • سنگ مرمر
    • سنگ تراونیکس
    • سنگ کریستال
    • سنگ چینی
    • سنگ لایم استون
    • سنگ آنتیک
  • معادن
  • سنگبری ها
    • سنگبری های اصفهان
    • سنگبری های شیراز
    • سنگبری های قم
    • سنگبری های کرمان
  • ماشین سازی سنگ
    • ماشین سازی سنگ

      ماشین سازی بهاران ماشین

      ۲۰۱۹-۰۵-۰۶

      ماشین سازی سنگ

      ماشین سازی ایران مهر

      ۲۰۱۹-۰۲-۰۲

      ماشین سازی سنگ

      تراشکاری تک تا صنعت

      ۲۰۱۹-۰۱-۲۷

      ماشین سازی سنگ

      ماشین سازی میثاق

      ۲۰۱۹-۰۱-۲۷

      ماشین سازی سنگ

      ماشین سازی پارسه

      ۲۰۱۷-۰۷-۳۰

      ماشین سازی سنگ

      ماشین سازی سنگ فیکس

      ۲۰۱۶-۰۵-۰۴

      ماشین سازی سنگ

      ماشین آلات دست دوم سنگبری زمرد

      ۲۰۱۶-۰۵-۰۴

      ماشین سازی سنگ

      ماشین سازی سنگ تکنو صنعت

      ۲۰۱۶-۰۵-۰۴

      ماشین سازی سنگ

      ماشین سازی پارس فیلتر سپاهان

      ۲۰۱۶-۰۵-۰۴

      ماشین سازی سنگ

      ماشین سازی رضایی

      ۲۰۱۶-۰۵-۰۴

      ماشین سازی سنگ

      ماشین سازی سنگ خراسانی

      ۲۰۱۶-۰۵-۰۴

      ماشین سازی سنگ

      دستگاه اره نواری صفائی

      ۲۰۱۶-۰۵-۰۴

      ماشین سازی سنگ

      ماشین سازی فرا صنعت

      ۲۰۱۶-۰۵-۰۴

      ماشین سازی سنگ

      تراشکاری برادران کاظمی

      ۲۰۱۶-۰۵-۰۴

      ماشین سازی سنگ

      گروه صنعتی دی ماشین

      ۲۰۱۶-۰۵-۰۴

  • صنایع وابسته
    • فرز cnc
    • فرز دروازه ای
    • فن خشک کن
    • قله بر
    • کله بر
    • کوره خشک کن
    • میز برقی
    • میز ترانسفر
    • اره سنگبری
    • تیغ اره
    • دستگاه جک اسلب
    • دستگاه حکمی بر
    • خط کامل رزین
    • دستگاه ساب سنگبری
    • شیار زن
    • عرضی بر
    • فرز آبی
  • انبار و فروشگاه ها
  • دانستنی ها
    • اخبار سنگ
      • اخبار سنگ

        صادرات صنعت، بهره گیری از فناوری برای رونق…

        ۲۰۱۹-۱۰-۱۵

        اخبار سنگ

        خداحافظی خام فروشی مواد معدنی

        ۲۰۱۹-۰۹-۰۷

        اخبار سنگ

        خواب زمستانی معدن با محدودیت واردات قطعات

        ۲۰۱۸-۰۹-۰۴

        اخبار سنگ

        سهم زیاد سنگ‌های طبیعی در صادرات ترکیه

        ۲۰۱۸-۰۷-۰۳

        اخبار سنگ

        کسب و کار در رکود

        ۲۰۱۸-۰۴-۰۴

    • لیست نمایشگاه ها
    • مقالات
      • مقالات

        سنگبری احسان

        ۲۰۲۰-۰۲-۱۱

        مقالات

        رزین سنگ

        ۲۰۲۰-۰۲-۰۶

        مقالات

        رزين سنگ مدل Stone Resin

        ۲۰۲۰-۰۲-۰۶

        مقالات

        تراورتن حاجی آباد را بشناسید 

        ۲۰۲۰-۰۲-۰۱

        مقالات

        رزین کاری سنگ یعنی چه؟

        ۲۰۲۰-۰۱-۲۸

  • سایت ها
  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • اخبار رسانه ها
  • گزارش تصویری
  • درباره ما
  • تماس با ما

اطلاعات سنگ ایران|سنگ ساختمانی, سنگبری, صنایع, ماشین سازی, فروشگاه, انبار, سایت سنگ, مرمریت, تراورتن, مرمر, گرانیت

Banner
  • خانه
  • سنگ
    • سنگ مرمریت
    • سنگ گرانیت
    • سنگ تراورتن
    • سنگ مرمر
    • سنگ تراونیکس
    • سنگ کریستال
    • سنگ چینی
    • سنگ لایم استون
    • سنگ آنتیک
  • معادن
  • سنگبری ها
    • سنگبری های اصفهان
    • سنگبری های شیراز
    • سنگبری های قم
    • سنگبری های کرمان
  • ماشین سازی سنگ
    • ماشین سازی سنگ

      ماشین سازی بهاران ماشین

      ۲۰۱۹-۰۵-۰۶

      ماشین سازی سنگ

      ماشین سازی ایران مهر

      ۲۰۱۹-۰۲-۰۲

      ماشین سازی سنگ

      تراشکاری تک تا صنعت

      ۲۰۱۹-۰۱-۲۷

      ماشین سازی سنگ

      ماشین سازی میثاق

      ۲۰۱۹-۰۱-۲۷

      ماشین سازی سنگ

      ماشین سازی پارسه

      ۲۰۱۷-۰۷-۳۰

      ماشین سازی سنگ

      ماشین سازی سنگ فیکس

      ۲۰۱۶-۰۵-۰۴

      ماشین سازی سنگ

      ماشین آلات دست دوم سنگبری زمرد

      ۲۰۱۶-۰۵-۰۴

      ماشین سازی سنگ

      ماشین سازی سنگ تکنو صنعت

      ۲۰۱۶-۰۵-۰۴

      ماشین سازی سنگ

      ماشین سازی پارس فیلتر سپاهان

      ۲۰۱۶-۰۵-۰۴

      ماشین سازی سنگ

      ماشین سازی رضایی

      ۲۰۱۶-۰۵-۰۴

      ماشین سازی سنگ

      ماشین سازی سنگ خراسانی

      ۲۰۱۶-۰۵-۰۴

      ماشین سازی سنگ

      دستگاه اره نواری صفائی

      ۲۰۱۶-۰۵-۰۴

      ماشین سازی سنگ

      ماشین سازی فرا صنعت

      ۲۰۱۶-۰۵-۰۴

      ماشین سازی سنگ

      تراشکاری برادران کاظمی

      ۲۰۱۶-۰۵-۰۴

      ماشین سازی سنگ

      گروه صنعتی دی ماشین

      ۲۰۱۶-۰۵-۰۴

  • صنایع وابسته
    • فرز cnc
    • فرز دروازه ای
    • فن خشک کن
    • قله بر
    • کله بر
    • کوره خشک کن
    • میز برقی
    • میز ترانسفر
    • اره سنگبری
    • تیغ اره
    • دستگاه جک اسلب
    • دستگاه حکمی بر
    • خط کامل رزین
    • دستگاه ساب سنگبری
    • شیار زن
    • عرضی بر
    • فرز آبی
  • انبار و فروشگاه ها
  • دانستنی ها
    • اخبار سنگ
      • اخبار سنگ

        صادرات صنعت، بهره گیری از فناوری برای رونق…

        ۲۰۱۹-۱۰-۱۵

        اخبار سنگ

        خداحافظی خام فروشی مواد معدنی

        ۲۰۱۹-۰۹-۰۷

        اخبار سنگ

        خواب زمستانی معدن با محدودیت واردات قطعات

        ۲۰۱۸-۰۹-۰۴

        اخبار سنگ

        سهم زیاد سنگ‌های طبیعی در صادرات ترکیه

        ۲۰۱۸-۰۷-۰۳

        اخبار سنگ

        کسب و کار در رکود

        ۲۰۱۸-۰۴-۰۴

    • لیست نمایشگاه ها
    • مقالات
      • مقالات

        سنگبری احسان

        ۲۰۲۰-۰۲-۱۱

        مقالات

        رزین سنگ

        ۲۰۲۰-۰۲-۰۶

        مقالات

        رزين سنگ مدل Stone Resin

        ۲۰۲۰-۰۲-۰۶

        مقالات

        تراورتن حاجی آباد را بشناسید 

        ۲۰۲۰-۰۲-۰۱

        مقالات

        رزین کاری سنگ یعنی چه؟

        ۲۰۲۰-۰۱-۲۸

  • سایت ها
  • تبلیغات
مقالات

تجارت الکترونیک به کمک صنعت سنگ

توسط اطلاعات سنگ ایران| مرمریت, تراورتن, مرمر, گرانیت 2018-05-24
وب سایت سنگ

صنعت سنگ

تجارت الکترونیک به کمک صنعت سنگ

برای معرفی کسب و کار خود در بین مخاطبین چه برنامه ای در نظر گرفته اید؟ امکان دارد با شناخت اهمیت تجارت الکترونیک و مشاهده پیشرفت رقبایی که به کمک تجارت الکترونیک به سرعت در حال رشد و توسعه کسب و کار خود هستند شما نیز وارد این حیطه شده باشید ولی پس از مدت کمی احساس کنید که به موفقیت مورد نظر تون دست نیافته اید و به دنبال پاسخی برای این پرسش هستید که چرا دیگر رقبا در زمانی اندک به وسیله تجارت الکترونیک توانسته اند به موفقیت دست یابند ولی من نتوانسته ام؟ برای پاسخ به این پرسش با ما همراه باشید تا مراحل تجاری سازی ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی در بازار سنگ، را گام به گام پیش رویم.

همه ما در مقاطع مختلفی از زندگی ایده هایی در ذهنمان داشته ایم که به احتمال زیاد از اجرایی کردن آنها صرف نظر کرده و در حد یک ایده باقی مانده اند و یا بعد از مدتی از آن دلسرد شده و نیمه کاره رها کرده ایم، از زمان شکل گرفتن ایده در ذهنمان تا اجرایی شدن آن و منجر به موفقیت شدن ، باید مراحلی طی شود که به آن فرآیند تجاری سازی ایده می گویند و زمانی به موفقیت کامل می توان رسید که انرژی و عطش رسیدن به موفقیت بر ترس از شکست غالب شود. ترس از شکست یک حس طبیعی و حتی مفید برای اجرای ایده است که برای مقابله با آن به جای صرف نظر کردن از اجرای ایده می بایست اطلاعات خود را در زمینه مورد نظر افزایش داد

 

تجارت الکترونیک چگونه درآمد زایی می کند؟

در تجارت الکترونیک نیز همانند کسب و کار سنتی سود از کاهش هزینه ها و افزایش درآمد حاصل می شود حال می خواهیم ببینم در تجارت الکترونیک چگونه فرآیند سود آوری رخ می دهد:

الف- کاهش هزینه:

تجارت الکترونیک از دو طریق کاهش هزینه های عملیاتی و غیر عملیاتی، باعث کاهش هزینه های سازمان می شود که به توضیح هر دو آنها می پردازیم:

۱- کاهش هزینه عملیاتی

در تجارت الکترونیکی به دلیل افزایش سرعت، دقت و بهبود ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی هزینه های عملیاتی کاهش می یابند و مدیریت زنجیره تامین و زنجیره عرضه به هنگام و کارا می شود و با برقراری ارتباط با تامین کنندگان بیشتر امکان چانه زنی بیشتر را ایجاد کرده و دست سازمان برای تامین مواد اولیه با کمترین قیمت و بهترین کیفیت باز است و نیز در تجارت الکترونیک با اتوماتیک نمودن برخی از فرآیندها باعث کاهش هزینه منابع انسانی می شود. یکی دیگر از نقش های مهم دیگر تجارت الکترونیک در کاهش هزینه عملیاتی کاهش هزینه بازاریابی و تبلیغات می باشد.

۲- کاهش هزینه غیر عملیاتی

به کمک اتوماسیون اداری بسیاری از هزینه های مالی و زمانی مورد نیاز برای انجام مکاتبات داخلی و برون سازمانی حذف می گردد و به دلیل توسعه ارتباطات، گزینش منابع انسانی از جامعه گسترده تری صورت می گیرد و دسترسی به نیروهای متبحر سهل الوصول می باشد.

ب- افزایش درآمد:

تجارت الکترونیک امکان کسب بازارهای جدید و دستیابی به مشتریان جدید و حتی مشتریان رقبا را نیز فراهم می کند، با تجارت الکترونیک به آسانی می توان علاوه بر مشتریان داخلی مرزها را در نوردید و سازمان را به بازار بین المللی متصل کرد و با مشتریان خارج از کشور ارتباط برقرار نمود.

تجارت الکترونیک با ایجاد ارتباط نزدیک با مشتریان به سه طریق باعث افزایش درآمد می شود:

۱-افزایش تعداد مشتریان با تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل

۲-افزایش حجم خرید مشتریان.

۳-از طریق تجارت الکترونیک به آسانی میتوان بر حسب نیاز مشتریان را دسته بندی و با ارائه محصولات سفارشی برای دسته های مختلف درآمد سازمان را افزایش داد.

تشابه و تفاوت های تجارت الکترونیک با روش سنتی:

اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار الکترونیکی در کنار شرایط سنتی حال حاضر خود هستید می بایست قبل از شروع به هر اقدامی در تفکرات خود نسبت به چیستی تجارت الکترونیک تجدید نظر کنید. در مصاحبه با افراد موفق در صحنه تجارت الکترونیک و مطالعه سیر پیشرفت آنها، خواهید یافت که از نظر صاحبان آن کسب و کار، تجارت الکترونیک صرفاً راه اندازی یک وب سایت و معرفی محصولاتشان و سپس روی آوردن به همان روش سنتی که مشغول فعالیت بوده اند نیست. صاحبان کسب و کارهای موفق پیش از شروع و یا در حین کار دریافته اند که تجارت الکترونیک بسیار فراتر از راه اندازی یک وب سایت و معرفی محصولات و خدماتشان از طریق دنیای مجازی می باشد بلکه تجارت الکترونیک همه ابعاد کسب و کار، از لحظه پرورش ایده اولیه تا بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و ارتباط پیوسته  با مشتریان را با خود در بر می گیرد. در عین وجود تفاوت های فاحش تجارت الکترونیک با روش های سنتی، وجه تشابه آن تعاریف مراحل شکل گیری کسب و کار است  که شامل تعیین چشم انداز، تعیین اهداف و تعیین استراتژی چگونگی دستیابی به اهداف و دیگر موارد که در تجارت سنتی استفاده می شوند می باشد. در تجارت الکترونیک رمز موفقیت وجود یک برنامه و استراتژی مدون و مشخص می باشد که به صورت پیوسته تمامی اعضاء خود را ملزم به اجرای آن بدانند و بدون وجود استراتژی متناسب با تجارت الکترونیک ممکن است کلیه تلاش ها در راستای استقرار کسب و کار اینترنتی با شکست مواجه شود و موجب اتلاف منابع انسانی و مالی صرف شده گردد.

سه گام برای تدوین مدل کسب و کار در بازار سنگ

برای ایجاد یک تجارت الکترونیک موفق بی شک تدوین و طراحی اهداف استراتژیک حائز اهمیت می باشد که این امر شامل تدوین سه مرحله چشم انداز، رسالت، اهداف (بلند مدت و کوتاه مدت) است که این موارد در قالب مدل کسب و کار سازمان قابل تدوین می باشند.

در حین تنظیم مدل کسب و کار الکترونیک خود می بایست به موارد زیر توجه داشت:

بیشترین خریداران سنگ شما چه کسانی هستند و چه مواردی از محصولاتتان بیشتر برای آنها حائز اهمیت است؟

شرکت برای بازاریابی سنگ  در داخل و خارج تا کنون چه استراتژی اتخاذ نموده است؟

وجه تمایز سنگ های تولیدی شما و نحوه انجام بازاریابی شما چه تفاوت منحصر به فردی نسبت به رقبا دارد؟

نحوه بازاریابی و وجه تمایز سنگ تولیدی شما نسبت به دیگر رقبا چگونه باعث افزایش فروش می شود؟

استراتژی منحصر به فرد شما برای فروش سنگ چیست؟

فرآیند فروش سنگ چه هزینه هایی را با خود به همراه دارد؟

صورت گردش وجوه نقد شرکت پیش از شروع تجارت الکترونیک به چه صورت بوده و چه اهدافی در برنامه دو ساله مشخص کرده اید؟

چه برنامه ای برای افزایش تعداد مشتریان بالقوه دارید؟

چه برنامه ای برای تشویق مشتریان بالقوه به منظور تبدیل به مشتریان بالفعل دارید؟

چه برنامه ای برای تشویق مشتریان بالفعل به منظور تبدیل به مشتریان وفادار دارید؟

چه برنامه ای برای آنالیز تعداد بازدیدهای صورت گرفته از محصولات مختلف دارید؟

به چه میزان مجهز به ابزار ارتباطی با مشتریان و فعالین صنعت سنگ هستید؟

گام نخست در تدوین مدل کسب و کار، چشم انداز

اولین گام برای تجاری سازی ایده ایجاد یک تجارت الکترونیک ، تدوین چشم انداز آن می باشد. در چشم انداز تجارت الکترونیک حالت آینده‌نگری وجود دارد، و با توجه به تصوراتی که از افق تجارت الکترونیک در ذهن است اقدام به تنظیم چشم انداز می شود و پس از آن رسالت تجارت الکترونیک که حال‌نگر است از چشم انداز استخراج و در آن به زمان حال پرداخته می شود.یکی از مهمترین وظایف مدیران عالی سازمان، اعلام نظر در تدوین چشم انداز تجارت الکترونیک می باشد. در چشم انداز می بایست چیزی فراتر از اهداف مالی و اقتصادی منعکس شود. یک چشم انداز قوی و مناسب باعث هماهنگی بین کارکنان شده و موجب جذب سرمایه گذاران به سازمان می شود. وجود چشم انداز قوی، کارا و مناسب، علائمی را به بازار می فرستد که نشان دهنده توانایی سازمان جهت کسب رهبری بازار و تسلط بر بازار است. در چشم انداز، مقصد نهایی تجارت الکترونیک به صورت جامع، گسترده و آینده نگر بیان می شود. چشم انداز هر سازمان آرزوهای آینده آن سازمان را نشان می دهد و به عبارتی دیگر در چشم انداز یک سازمان میتوان بهترین وضعیت قابل تصور در آینده آن را مشاهده نمود.در تدوین مدل کسب و کار در بخش رسالت سازمان، اطلاعات لازم از چشم انداز سازمان استخراج می شود. سنگ بنای استراتژی تجارت الکترونیک برای دسترسی به آرمانهای در نظر گرفته در چشم انداز می باشد که در زمان حال حاضر با اهتمام تمامی پرسنل برای رسیدن به آن باید تلاش نمود.

دومین گام در تدوین مدل کسب و کار، رسالت

دومین گام برای تجاری سازی ایده راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی تدوین رسالت تجارت الکترونیک است که از رسالت سازمان با عنوان مأموریت سازمان نیز یاد می‌شود، که مبین آن است که شرکت چه چیزی برای ارائه به جامعه دارد. رسالت تجارت الکترونیک اهداف بنیادی و منحصر به فرد راه اندازی آن را تعیین می کند. با تعیین رسالت تجارت الکترونیک خود میتوانید وجه تمایز کسب و کار خود را با دیگر رقبا تدوین کنید و از ابتدا به تجارت الکترونیک خود جهت گیری منحصر به فرد ببخشید. با تدوین رسالت تجارت الکترونیک، هدف و دلیل شکل گیری آن مشخص می شود. رسالت شرکت ضمن اینکه چشم انداز کسب و کار را عینی و ملموس می کند، جهت گیری و تصورات ذهنی مدیران را نیز مشخص می کند تا تمام اعضای شرکت همسو با هم این مسیر را طی کنند. بر این اساس رسالت کسب و کار تجارت الکترونیک باید چهار عنصر زیر را دربر گیرد:

۱- تعهد به ذینفعان

باید انتظارات منطقی ذینفعان متعدد از قبیل کارکنان، مدیریت و سرمایه گذاران را از تجارت الکترونیک مشخص نموده و خود را ملزم به تحقق آن بدانید. برای مثال باید امنیت شغلی کارکنان، بهبود ارزیابی عملکرد و تامین نرخ بازده مورد انتظار مدیریت و سرمایه گذاران را به عنوان انتظارات ذینفعان یک تجارت الکترونیک در نظر بگیرید و خود را متعهد به آن بدانید و در دوره های زمانی مشخص گزارشی از میزان دسترسی به انتظارات اعلام کنید.

۲- تعیین حوزه کسب وکار

در مرحله تدوین رسالت یک تجارت الکترونیک می بایست حوزه کسب و کار الکترونیکی را مشخص نمود زیرا هر یک از حوزه های تجارت بنگاه با مشتری (B2C) و یا بنگاه با بنگاه(B2B)استراتژی خاص خود را میطلبد که می بایست در رسالت سازمان مد نظر گرفت و علاوه بر آن می بایست توجه داشت که آیا شرکت قصد دارد فقط خدمات پس از فروش و مدیریت ارتباطات با مشتری را از طریق دنیای مجازی و سامانه های الکترونیک مدیریت کند و یا اینکه در صدد است مبادلات، تراکنش های مالی و حتی حمل و نقل را نیز به صورت دیجیتالی پیگیری نماید؟

۳- تعیین مزیتهای رقابتی در تجارت الکترونیک خود

منابع و مهارت‌هایی که سبب ایجاد مزیت رقابتی شما در برابر دیگر رقبای موجود در تجارت الکترونیک می‌باشند را تعیین کنید. از جمله مزیت های رقابتی یک تجارت الکترونیک موفق میتوان به داشتن منابع انسانی متبحر در زمینه مفاهیم و اصول تجارت الکترونیک و یا داشتن برندی قوی و دارای اعتبار در صنعت سنگ و….نام برد.

۴- رصد رقبا و شرایط جدید تجارت الکترونیک

در تنظیم رسالت تجارت الکترونیک خود می بایست رصد عملکرد رقبا، تغییرات قوانین اقتصادی و ورود فن آوری های جدید را در نظر گرفت. در تجارت الکترونیک محیط فناوری و استفاده از آخرین متدهای روز دنیا، نقشی حیاتی در بقاء و موفقیت دارد
رسالت تجارت الکترونیک دلیل وجودی و فلسفه حیات شرکت را در بازار الکترونیک مشخص می‌کند. برای آشنایی بیشتر، سه نمونه از رسالتهای تدوین شده توسط شرکتهای فعال در زمینه تجارت الکترونیک بیان می شود، شركت آ،او.ال: تولید یک رسانه جهانی که به اندازه تلفن و تلویزیون برای زندگی مردم حیاتی باشد و حتی از آنها نیز ارزشمندتر است. شرکت ای بی: ما به مردم کمک می کنیم تا از هر نقطه از جهان هر چیزی را با هم مبادله کنند، ما به تقویت تجربیات اینترنتی همه افراد، فروشندگان، شرکتهای کوچک، جستجوگران اقلام منحصر به فرد و ….. ادامه خواهیم داد و شركت مانستر: مانستر خود را متعهد به رهبری بازار از طریق عرضه فن آوری های نو آورانه و خدمات برتر می داند که امکان اعمال کنترل بیشتری را به جویندگان شغل و شرکتها برای فرآیند استخدام و کارمند یابی فراهم می سازد

گام آخر در تدوین مدل کسب و کار، اهداف!

پس از تدوین چشم انداز و رسالت، سومین گام برای تجاری سازی ایده راه اندازی تجارت الکترونیک، تعیین اهداف آن می باشد. با توجه به رسالت تدوین شده برای تجارت الکترونیک خود می بایست آن را به اهداف قابل دسترسی تقسیم کرد که با دسترسی به این اهداف، تجارت الکترونیک در اجرای رسالت خود به موفقیت خواهد رسید. چشم انداز و رسالت تجارت الکترونیک هر دو به صورت کیفی بوده و ایده آل های ذهنی را به نمایش می گذارند و برای محقق شدن آن می بایست ایده های مدنظر را تبدیل به اهداف کمی قابل اندازه گیری نمود تا بتوان در حین پیشرفت کار با توجه به برنامه تنظیمی برای رسیدن به اهداف، میزان عملکرد سنجیده شود .اهداف تجارت الکترونیک را می توان بر حسب معیارهای مناسب به صورت عدد و رقم تبدیل نمود. مطابق استاندارد سابان (SABAN,2001) اهداف اصلی تجارت الکترونیک شامل سه بخش می شود، که‌ هرکدام از این بخش ها خود از مجموعه‌ای از اهداف فرعی و جزئی تشکیل شده‌اند:

۱- بهبود فرایندها: یکی از اهداف اصلی تجارت الکترونیک حذف فرآیندهای زاید و بهبود فرآیندهای موجود است.

۲- کاهش هزینه‌ها: یکی دیگر از اهداف اصلی تجارت الکترونیک کاهش هزینه و بهبود کارآیی است.

۳- افزایش درآمد: یکی دیگر از اهداف تجارت الکترونیک افزایش فروش و درآمدزایی است.

در تعریفی دیگر دان و دان (DAN&DAN, 2000, PP 134-135) اهداف تجارت الکترونیک را به شرح زیر تعریف کردند:

۱- رابطه‌سازی: به کمک تجارت الکترونیک میتوان ارتباطی پیوسته با مشتریان ایجاد نمود.

۲- حضور بین المللی:با استفاده از تجارت الکترونیک میتوان به اهداف توسعه صادرات دست یافت.

۳- کاهش هزینه‌های ارتباطی در بلندمدت: با استفاده از تجارت الکترونیک هزینه های تبلیغات و اطلاع رسانی به مشتریان با هزینه ای بسیار کمتر صورت می گیرد

۴- دسته بندی مشتریان: با استفاده از تجارت الکترونیک دسته بندی مشتریان بر حسب آیتم های مختلف به راحتی امکان پذیر می باشد و با استراتژی در پیش گرفته می توان به هر دسته از مشتریان خدمات خاص خودشان را ارائه نمود.

۵- دسترسی به بازارهای جدید: سهل الوصول ترین روش و گاهاً تنها راه برای دسترسی به بازارهای جهانی استفاده از تجارت الکترونیک است

هشت نکته طلایی برای موفقیت در کسب و کار الکترونیک

۱- ارزش آفرینی برای مشتریان: با تحلیل دقیق رفتار و خواسته های مشتری پی به نیازهای مشتریان بالقوه ببرید و با ارائه پیشنهادی جذاب می توانید موفقیت خودتان را در تجارت الکترونیک تضمین کنید

۲- ارائه خدمات منحصر به فرد: سعی کنید در تجارت الکترونیک با کمک خلاقیت و شناخت صحیح مخاطبین، نوعی جدید از خدمات را ابداع و ارائه کنید که مخاطب غافل گیر از این موضوع شود و به این وسیله می توانید در تجارت خود پیشرو باشید.

۳- ترغیب و تشویق برای خرید و بازگشت مجدد به سایت: هر گز مغرور به وضعیت موجود خود نشوید و به این موضوع توجه داشته باشید که به چه نحوی می توان مخاطبین را راغب به خرید مجدد نمایید، روشهایی مانند ارائه تخفیف، اختصاص کوپن خرید، برنامه‌های تبلیغاتی و…

۴- طراحی یک سایت جذاب: اولین و مهمترین گام برای راه اندازی یک تجارت الکترونیک موفق ایجاد یک فضای جذاب برای مخاطبین است، برای این کار باید دقت و سلیقه لازم را در دسترسی راحت کاربران به موارد دلخواهشان و گرافیک مناسب داشته باشید.

۵- ایجاد انجمن های مجازی: در تجارت الکترونیک خود سعی کنید با استفاده از شبکه های اجتماعی سلیقه و نظر مخاطبین خود را دقیق مورد بررسی قرار دهید و آنها را در ارتباط با خود حفظ نمایید.

۶- تکریم مشتریان:‌باید مطمئن شوید که فرهنگ تکریم مشتریان در بین ‌همه کارمندان، مدیران و حتی شرکای تجاری شما نهادینه شده است و اولویت امور برایشان تامین خواسته های مشتری باشد.

۷- شنیدن صدای مشتریان: در تجارت الکترونیک خود با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند پیامک ، ایمیل، شبکه های اجتماعی و …. نظرات و انتقادات مشتریان خود را کسب کنید و تجارت الکترونیک خود را از دید مشتریان محک بزنید.

۸- آگاهی مخاطبین را برای تصمیم مناسب افزایش دهید: سعی کنید تا حد امکان اطلاعات دقیق با جزئیات کامل را جهت مقایسه در اختیار مخاطبین تجارت الکترونیک خود قرار دهید. این امر همراه با امکانات جستجوی مناسب میتواند تردید مخاطبین را برطرف نموده و مشتریان بالقوه را راغب به خرید از شما نماید.

ایرانتراورتنتراورتن آتشکوه محلاتجهانساختمانیسنگسنگ مرمرصنعت سنگ ایرانطراحانمبلمان شهریمرجع تراورتنمرجع سنگ ایران
مطلب قبلی
مزایا و معایب راه پله های سنگی
مطلب بعدی
سهم زیاد سنگ‌های طبیعی در صادرات ترکیه

مقالات مرتبط

سنگبری احسان

2020-02-11

رزین سنگ

2020-02-06

رزين سنگ مدل Stone Resin

2020-02-06

تراورتن حاجی آباد را بشناسید 

2020-02-01

رزین کاری سنگ یعنی چه؟

2020-01-28

ویژگی تراورتن عباس آباد مرغوب

2020-01-27

در مورد صادرات سنگ بدانید.

2020-01-16

کفسابی رابشناسید.

2020-01-13

چگونه هرسنگ را تمیز کنیم؟

2020-01-08

با انواع سنگ و کاربرد آنها آشنا شوید

2020-01-05

قرار دادن یک دیدگاه

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جست و جو

تبلیغات مشتری

  • صنایع سنگ, سنگبری و فروشگاه آنلاین جی سنگ

    2021-07-24
  • ماشین سازی ایران مهر

    2019-02-02
  • گروه کارخانجات و معادن سنگ پرشین استون

    2019-01-31
  • ماشین سازی برابا اولین سازنده اره مولتی وایر در ایران

    2019-01-27
  • تولید تخصصی سنگ لاشتر در صنایع سنگ کوهی

    2019-01-27
  • دستگاه اره نواری صفائی

    2016-05-04

جای تبلیغ شماست

جای تبلیغ شماست

جای تبلیغ شماست

به سایت خودتان خوش آمدید. این مکان مناسبی برای تبلیغ شماست . لطفا برای دریافت لیست هزینه با ما تماس حاصل نمائید.

بنر ماشین سازی صفائی – تولید کننده دستگاه اره نواری فولاد بر صفائی

Promotion Image

دستگاه اره نواری فولاد بر ماشین سازی صفائی

Promotion Image

شبکه های اجتماعی

Facebook Twitter Instagram Telegram

اینستاگرام طراحی سایت پوشش

تصویری یافت نشد !
لطفا نام کاربری یا هشتگ دیگری را امتحان کنید

جای تبلیغ

پست های محبوب

  • 1

    ماشین آلات دست دوم سنگبری زمرد

    2016-05-04
  • 2

    یکی از مشکلات خانه معدن استان سمنان دریافت شماره ثبت خانه معدن است که تاکنون موفق به دریافت آن نشده ایم

    2016-05-26
  • 3

    سنگ مناسب برای درپوش دیوار محوطه

    2018-03-28
  • 4

    بهترین معادن سنگ ایران

    2017-07-05
  • 5

    ماشین سازی سنگ تکنو صنعت

    2016-05-04

دسته‌ها

  • اخبار رسانه ها (1)
  • اخبار سنگ (62)
  • اره سنگبری (3)
  • تبلیغات (6)
  • دستگاه حکمی بر (3)
  • دستگاه ساب سنگبری (2)
  • دسته‌بندی نشده (51)
  • سایت های صنایع سنگ (15)
  • سنگ ساختمانی (78)
    • سنگ تراورتن (24)
    • سنگ تراونیکس (1)
    • سنگ چینی (2)
    • سنگ سند استون (2)
    • سنگ کریستال (3)
    • سنگ گرانیت (8)
    • سنگ لایم استون (2)
    • سنگ مرمر (2)
    • سنگ مرمر (8)
    • سنگ مرمریت (25)
  • سنگبری ها (2)
  • سنگبری های اصفهان (129)
    • سنگبری های خمینی شهر (2)
    • سنگبری های دولت آباد اصفهان (4)
    • سنگبری های رضوان شهر اصفهان (8)
    • سنگبری های محمود آباد اصفهان (78)
    • سنگبری های نجف آباد اصفهان (5)
  • سنگبری های شیراز (147)
  • سنگبری های قم (15)
  • سنگبری های کرمان (1)
  • صنایع وابسته و فروشگاه ها (6)
    • صنایع وابسته سنگ (4)
    • فروشگاه ها (1)
      • تیغ اره (1)
  • عمومی (19)
  • گالری عکس و فیلم (2)
  • لیست نمایشگاه ها (7)
  • ماشین آلات سنگبری (31)
    • خط کامل رزین (3)
    • دستگاه جک اسلب (4)
    • سایت ماشین سازی سنگ (9)
    • شیار زن (4)
    • عرضی بر (3)
    • فرز cnc (2)
    • فرز آبی (2)
    • فرز دروازه ای (3)
    • فن خشک کن (3)
    • قله بر (2)
    • کله بر (4)
    • کوره خشک کن (5)
    • میز برقی (4)
    • میز ترانسفر (3)
  • ماشین سازی سنگ (41)
  • مصنوعات سنگی (2)
    • سنگ آنتیک (1)
    • سنگ قرنیز (1)
  • معادن (1)
  • مقالات (169)
  • ویدیو (3)

درباره اطلاعات تخصصی سنگ ایران

اطلاعات تخصصی سنگ ایران همواره تلاش کرده تا نیاز های شما بازدیدکنندگان و علاقه مندان به صنعت سنگ را بر طرف کند و هدف نیز جذب واسطه ها از صنعت سنگ بود .

Instagram Telegram

لینک های مفید

مرجع سنگ ایران

مرجع سنگ ایران

تامین مصالح ساختمانی نماباما

صنایع سنگ اورانوس

صنایع سنگ تکتا خراسانی

ماشین سازی سنگ برابا

ماشین سازی سنگ تکنو صنعت

ماشین سازی فرا صنعت

اره سنگبری گانگ ساو

ماشین سازی ایران مهر

خشک کن سنگ گرماساز

نشان ها

logo-samandehi


تماس با ما

تمامی حقوق مادی ومعنوی این سایت برای اطلاعات تخصصی سنگ ایران محفوظ می باشد.هرگونه کپی برداری از مطالب بدون ذکر نام سایت غیرمجاز می باشد. - طراحی سایت و سئو :طراحی سایت پوشش

همچنین بخوانیدx

اسکوپ سنگ

2017-08-05

تراورتن دره بخاری

2017-12-14

شفابخشی سنگ ها

2017-08-28